pagina 1_banner

News

U Tumor Proton Center di l'Ospedale Ruijin di Shanghai hà finitu cù successu u compitu tempurale di l'uspidale designatu per u trattamentu di a nova pneumonia coronaria, hà tornatu ufficialmente à l'ordine medico normale, è hà restauratu a funzione di trattamentu medico di basa.

Questu significa chì l'uspidale hè diventatu a prima istituzione medica in Shanghai per vultà à l'ordine medico normale dopu à 81 ghjorni di lotta contru a nova epidemia di pulmonite di a corona è sterilizazione. Unu di l'ospedali designati per luttà contr'à a nova epidemia di a corona, cuntinueghja à fà e funzioni di l'uspitalu designatu per a nova pneumonia di a corona, è trattà e persone infettate da u novu virus di a corona.

Hè infurmatu chì u 17 di marzu, u Tumor Proton Center di Ruijin Hospital in Jiading District, Shanghai hè statu cunvertitu in una parte di l'uspidale designatu per u trattamentu di a nova corona in Ruijin North Campus. Più di 100 casi cunfirmati di COVID-19 sò stati trattati durante a notte quellu ghjornu. Da u 22 di maghju, a cabina hè stata chjusa cù successu. Un totale di 166 staffi medichi anu trattatu è liberatu 1,567 pazienti COVID-19 quì, cumpiendu cù successu u compitu di trattà i pazienti cun COVID-19.

Per risponde à i bisogni medichi di e persone in u Distrettu di Jiading, tuttu u staffu medico hà superatu u travagliu duru di a battaglia à longu andà è hà cuntinuatu à inizià l'eliminazione di l'infezzione di l'ospitale senza stop. Dopu l'accettazione di a cità è u distrittu CDC, hè statu cunfirmatu chì e cundizioni per a riapertura di a clinica sò state scontate, è hè diventatu u primu hospitalu à esse trasferitu in l'uspidale. Una istituzione medica normale chì tratta i pazienti ordinarii.

Hè capitu chì u Tumor Proton Center di l'Hospital di Ruijin aprirà gradualmente i servizii ambulatorii è inpatient di diverse discipline: 10 dipartimenti cumprese medicina interna è chirurgia seranu aperti u 6, è più di 300 pazienti anu digià ricevutu appuntamenti. I dipartimenti di l'oncologia è a radioterapia sò previsti per apre in ghjugnu. Apertu u 13. Sicondu Ruijin Hospital, attualmente, u Tumor Proton Center ùn hà ancu apertu cliniche di febbre, servizii d'urgenza è servizii di teste di l'acidu nucleicu.

U 6, l'Hospital Ruijin hà specialmente tenutu una ceremonia simplice è solenne per accoglie u ritornu di tutte e 21 squadre mediche da l'Hospital Ruijin, cumprese a "squadra pioniera di a cabina quadrata".ALPS Medical hè ancu travagliatu duramente per ripiglià u travagliu è a produzzione.


Tempu di posta: 06-06-2022