In l'ultimi mesi 3, i rifiuti medichi implicati in l'epidemie sò stati pruduciuti da Nissan, è l'eliminazione di i rifiuti medichi in e zone di risicu mediu è altu in tuttu u paese hè stata stabile è ordinata.
Pechino, u 30 di ghjugnu, u ghjurnalistu Zhang Wei Recentemente, a persona pertinente incaricata di u Dipartimentu di Rifiuti Solidi è Chimici di u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente hà rispostu à a situazione di a generazione di rifiuti medichi naziunali, a capacità di eliminazione è a situazione attuale di dispusizione sottu a situazione epidemica. . Sicondu i rapporti, à ghjudicà da a recente situazione di spedizione, a situazione di eliminazione di i rifiuti medichi in e zone di risicu mediu è altu in tuttu u paese hè stabile è ordinata. In l'ultimi trè mesi, u tassu mediu di carica di ogni ghjornu di e strutture di eliminazione di rifiuti medichi in cità (stati) è municipalità chì implicanu zoni di risicu mediu è altu in tuttu u paese hè in media sottu à 90%, di quale 97% sò sottu 80% è 66% sottu. 50%. Tutti i rifiuti medichi sò disposti bè, è i rifiuti medichi ligati à l'epidemie sò puliti da Nissan.
Sicondu u rispunsevule, i rifiuti medichi generati in u trattamentu, l'osservazione di l'isolamentu, u diagnosticu è l'attività cunnesse di novi pazienti cù pulmonite coronaria è pazienti suspettati in ospedali designati, cliniche di febbre è altri lochi sò altamente infettivi, è una gestione più stretta di i rifiuti medichi ordinali. hè aduttatu. misura. Inoltre, in i lochi chì necessitanu una gestione stretta fora di l'istituzione medica (cum'è cumunità di cuntrollu chjusu, alberghi isolati, etc.), i rifiuti domestici generati da a prova di l'acidu nucleicu pusitivu, cuntatti stretti, cuntatti stretti, etc., è a prutezzione protettiva. l'attrezzatura utilizata da u persunale, è ancu a prova di l'acidu nucleicu generatu Consultate a gestione di i rifiuti medichi per i rifiuti medichi.
Tempu di post: Jul-05-2022